Veelgestelde vragen

Een antwoord op de meest voorkomende vragen vind je hier.

Bestellen

Ik ben iets vergeten te bestellen, wat kan ik doen?
Daarom vragen wij altijd of je je bestelling goed wilt nakijken, want helaas door de snelheid van ons geautomatiseerde magazijn en inpaksysteem, kunnen wij niets aan de order toevoegen of pakketten samenvoegen. Je kunt hiervoor wel een nieuwe bestelling doen, maar helaas komen hier wel weer verzendkosten bij. Wij begrijpen dat dat vervelend is, maar helaas kunnen wij niets verder voor je betekenen. Het houdt wel in dat wij jouw pakket met de grootste snelheid behandelen, zodat jij hem ook snel in huis hebt. We vertrouwen op je begrip!

Ik heb geen bevestiging ontvangen.
Het kan gebeuren dat de bevestiging in je ongewenste mailbox terecht komt. Kijk eerst of je de mail daarin terecht is gekomen. Het kan ook zijn dat je tijdens het invullen van je e-mailadres een spelfout hebt gemaakt. Als je een account hebt kun je in account nakijken of je bestelling erin staat. Mocht je toch twijfelen of je bestelling goed is doorgekomen mail dan naar info@cakemusthaves.nl

Kan mijn bestelling met spoed verzonden worden of kan ik iets doen waardoor ik zeker weet dat het pakket er op een bepaalde datum is?
Iedere bestelling die voor 16.00 uur op werkdagen bij ons binnenkomt, wordt dezelfde dag nog verzonden. Let wel, dat er minimaal één werkdag tussen bestellen en uitleveren nodig is en dat onze vervoerder soms 2 werkdagen nodig kan hebben om het pakket te bezorgen.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Een bestelling wordt, zodra de betaling bij ons binnen is, zo snel mogelijk verstuurd. Dit betekent dat een bestelling die op een werkdag voor 16.00 uur besteld en betaald via Ideal, PayPal, Credit Card of achteraf betalen via Klarna, dezelfde dag nog wordt verstuurd. De status van je bestelling kun je in je klantgegevens volgen. Zodra wij je bestelling versturen, krijg je hier via e-mail bericht over. In deze e-mail staan ook de traceergegevens van de vervoerder, hiermee kun je het pakket volgen. Meestal wordt het pakket de volgende dag bij je bezorgd.

Hoe kan ik mijn pakket traceren?
Zodra de zending in ontvangst is genomen door PostNL ontvang je per mail je track en trace. Deze kun je invoeren in de PostNL app of op www.postnl.nl invoeren, samen met je postcode. Je kunt met de link in de mail of via de app het levermoment aanpassen of kiezen voor een afhaalpunt. Wanneer er gegevens ontbreken in de e-mail, dan kun je deze uiteraard opvragen via info@cakemusthaves.nl.

Ik heb geen verzendmail ontvangen.
Het kan gebeuren dat de bevestiging in je ongewenste mailbox terecht komt. Kijk eerst of je de mail daarin terecht is gekomen. Als je een account hebt kun je in je account naar je bestelling gaan en daar op bestelling volgen klikken. Je wordt dan doorgestuurd naar de track en trace pagina van PostNL.

Mijn pakket is verzonden, maar het is er nog niet! Wat nu?
98% van de pakketten worden de eerste bezorgdag na verzending afgeleverd. In enkele gevallen is het een dag later. Op de dag van verzending sturen wij een email verzonden waarin wij aangeven dat de bestelling is verzonden. In die e-mail staat aangegeven hoe je het pakket kunt traceren. Wanneer dat niet meer informatie oplevert, dan kun je contact opnemen met info@cakemusthaves.nl. Hoe sneller je contact opneemt, hoe meer wij voor je kunnen betekenen..

Wat als ik niet de hele dag thuis ben?
Wanneer je niet zeker weet of je thuis bent op de bezorgdag, kun je een alternatief adres opgeven, bijvoorbeeld je werkadres, familie die in de buurt wonen o.i.d. Dit kan op pagina 1 in het afrekenproces. Mocht je even weg moeten van huis (bijvoorbeeld kinderen ophalen, boodschappen doen) kun je een briefje op de deur hangen als dat verantwoord voelt in je woonomgeving, bijvoorbeeld met de tekst: Indien je een pakketje voor mij heeft, ik ben even niet thuis, wil je het dan afgeven op nr. …? Als de chauffeur in de gelegenheid is zal deze hier zeker gehoor aan geven.

Let op! Bestellingen die via Klarna worden betaald, mogen alleen op je eigen adres worden afgeleverd.

Wat als er iets beschadigd is aangekomen?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via ons e-mail adres. Bij voorkeur binnen 2 werkdagen. Stuur in deze email foto’s van het artikel, het artikelnummer en je ordernummer.

Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle door jou bestelde artikelen te verzamelen en in te pakken. Wij controleren zeer scherp dat de juiste artikelen in het pakket gaan. Omdat wij met mensen werken, kan het een enkele keer voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Wij stellen het zeer op prijs als je in deze gevallen contact met ons hierover opneemt, zodat wij een oplossing kunnen bieden. Door het melden help je ons ook om deze fouten te in de toekomst te voorkomen. Wil je dit binnen 2 werkdagen aan ons laten weten? Stuur in deze email foto’s van het artikel, de verzenddoos, het artikelnummer en je ordernummer.

Wat zijn de bezorgtijden?
PostNL bezorgd tussen 08:00 en 21:30 uur. Wij hebben geen invloed op hun planning. Kijk voor meer informatie over bezorgtijden van PostNL hier.

Ik wil mijn pakket bij iemand anders of bij mijn werk laten afleveren. Moet ik nog ergens op letten?
Als de klantnaam anders is dan de naam die op het naamplaatje bij de deur staat, dan kan de vervoerder weigeren het pakket af te leveren. Wanneer je voor een ander afleveradres kiest, zorg er dan voor dat de naam bij dat adres overeenstemt. Voor een werkadres graag de bedrijfsnaam vermelden.

Let op! Bestellingen die via Klarna worden betaald, mogen alleen op je eigen adres worden afgeleverd.

De artikelen zijn cadeautjes kunnen jullie deze leuk inpakken?
Helaas is het vanwege de verschillende maten van onze artikelen niet mogelijk om cadeauverpakking aan te bieden.

Wat kost het verzenden van een pakket?
Voor Nederland geldt het volgende; Verzending via PostNL is € 6,95 tot 30 kg. Deze kosten worden automatisch berekend en getoond bij het afrekenen. Voor overige verzendkosten kijk je op de pagina met verzendinformatie.

Kan ik mijn pakket ook afhalen op locatie?
Helaas is dit niet mogelijk

Betalen

Hoe kan ik betalen?

iDEAL: Betalen via iDEAL doe je veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt op pinnen. Je rekent af in een vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd. Vanuit België is Mister Cash/Bancontact een directe betaalwijze, vanuit Duitsland kunt je kiezen voor Sofortuberweisung.

Klarna: Achteraf betalen. Je ontvangt een digitale factuur van Klarna. Deze factuur moet binnen 14 dagen betaald worden.

Creditcard (Visa, Maestro en MasterCard): Houd bij deze betaalmethode je creditcard bij de hand. Je hebt je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC-code nodig. Deze code staat op de achterkant van je creditcard en bestaat uit drie cijfers.

PayPal: 
Heb je een PayPal-account? Dan kun je direct je betaling overmaken naar ons PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd zodat je direct weet of de betaling is goedgekeurd.

Banktransfer: Betaal via een bankoverschrijving. Je ontvangt per mail een bevestiging met daarin de gegevens om het totaal bedrag over te maken. Houdt er rekening mee dat het langer duurt om je bestelling te verwerken. Het kan wel tot 2 werkdagen langer duren.

Hoe werkt achteraf betalen via Klarna?
In het bestelproces kies je voor betalen achteraf via Klarna, dan klapt een invulveld uit (klik daarom niet direct op ‘Verder’). Vul het daarvoor bedoelde formulier naar waarheid en zo compleet mogelijk in. Op basis van deze gegevens vind een kredietcheck plaats. Je ziet direct of je gegevens worden geaccepteerd. Rond vervolgens het bestelproces verder af. Zodra de bestelling bij ons binnen is, worden de artikelen zo snel mogelijk verstuurd. Ontvangen wij je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur, dan versturen we je bestelling meestal nog dezelfde dag. Binnen enkele dagen na verzending ontvang je per e-mail de factuur. De betaling hiervan dien je binnen 14 dagen aan Klarna te voldoen.

Mijn gegevens worden niet door Klarna geaccepteerd?
Controleer of alle gegevens correct ingevuld zijn, mogelijk is er een typefout gemaakt, probeer het gerust nog een keer. Wordt je onverhoopt toch geweigerd door Klarna, kies dan voor een van de betaalmethodes van Multisafepay. Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dien je 18 jaar of ouder te zijn. Betalen via Klarna is alleen mogelijk tot een orderbedrag van € 250,-.

Wanneer je zeker bent van de ingevulde gegevens en er wordt toch aangegeven dat de gegevens niet juist zijn, dan kun je ook met Klarna zelf contact opnemen. Zij zijn te bereiken via + 31 20 808 28 52 en via klantenservice@klarna.com.


Klachten
Cakemusthaves.nl doet haar uiterste best om je bestelling zo zorgvuldig mogelijk te behandelen. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben met betrekking tot je bestelling, de bezorging of onze service, dan verzoeken wij je het contactformulier in te vullen (contact pagina)

Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie (non-conformiteit) van toepassing. Je kunt er van uitgaan dat al onze producten doen, wat je er in alle redelijkheid van kunt verwachten. Klik hier als je meer wilt lezen over de wettelijke garantie wettelijke garantie.